*

Elegancka i delikatna kartka / Elegant and delicate card by Aneta Matuszewska

Dziś powitalna inspiracja od Anety Matuszewskiej.
Jest to wytworna i zarazem delikatna kartka w jesiennych kolorach.
Znajdziecie na niej wycinankowe tekturki z nowej kolekcji ELEGANCE.

Today welcome inspiration from Aneta Matuszewska.
It`s sophisticated and delicate card in autumn colors.
 You`ll find here Wycinanka`s chipboards from the new collection - ELEGANCE.


Mam 39 lat, a od 15 lat mieszkam w Islandii gdzie pracuję jako nauczyciel j. islandzkiego.
Scrapbookingiem zaraziłam sie około 5 lat temu, ale tak na poważnie uprawiam go od około 4 lat.
Kocham vintage, shabby, delikatne pastele, ale w każdym temacie czuję się dobrze. 
W moim wypadku wszystko zależy od tego jakie materiały leżą na moim biurku i jaki ma być temat pracy oraz w jakim jestem nastroju :). Inspiruje mnie wszystko co mnie otacza. Często zaglądam na Pinterest, przeglądam magazyny oraz czerpie inspiracje z moich podróży.

I `m 39 years old and for 15 years I`ve lived in Iceland where I work as a teacher of Icelandic language. I met scrapbooking about 5 years ago, but seriously practice it for about 4 years. I love vintage, shabby, delicate pastels, but I feel good in any topic.
I my case everything depends on what material I have on my desk, project topic and my mood :). I`m inspired by everything around me. I often check the Pinterest, look through magazines and draw from my travels.








8 komentarzy:

  1. Piękna praca! Cudownie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneta, this is simply divine and I adore every gorgeous detail. Thank you for the sweet inspiration! :o)

    Hugs and blessings,
    Karen

    OdpowiedzUsuń
  3. All Ladies are right! Beautiful card :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne.Masz talent , więc twórz dalej...Pozdrowienia z rodzinnych stron.Krzysztof

    OdpowiedzUsuń