*

Projekt powitalny / Welcoming project - Olga Znamenskaya

Ostatnia inspiracja z serii projektów powitalnych pochodzi od Olgi!
Dwie piękne karteczki z wycinankowymi specjałami:
- ramka z łabędziami,

"Cześć wszystkim! Mam na imię Olga i pochodzę z Moskwy. 
Moje ulubione style to shabby chick, vintage i grunge. 
Scrapować zaczęłam 6 lat temu, wtedy było to tylko hobby. Dziś jest to praca na pełen etat, z czego jestem bardzo zadowolona!. Regularnie prowadzę warsztaty, publikuję książki, artykuły oraz tutoriale. 
Jestem również dyrektorem artystycznym marki Scrapberry."

The last inspiration from welcoming projects series comes from Olga!
Two beautiful cards with Wycinanka`s specialties:

"Hi all! My name is Olga, I'm from Russia, Moscow. 
My favorite styles are shabby chic, vintage and grunge. 
Scraping was just a hobby for me when I first started to scrap 6 years ago. Now it is my full time job! 
And I'm so happy for that! 
I regularly lead classes, publishing books, articles and tutorials. 
Also I'm Art Director of Scrapberry's brand."

"Всем привет! 
Меня зовут Оля Pastila. Я из России, из города Москва.
Мои любимые стили в скрапбукинге - шебби-шик, винтаж и гранж.
"В скрапе" я уже 6 лет, и сначала это было просто интересное хобби.
Сейчас скрапбукинг и связанная с ним деятельность - моя полноценная работа. 
Я регулярно провожу мастер-классы как живые, так и он-лайн курсы, пишу статьи, книги... 
А также являюсь арт-директором бренда Scrapberry's."











4 komentarze: