*

Jak ozdabciac wycinanki? Propozycja zuziuchy.

 Wycinankę najpierw podrasowałam wycinając z niej ptaszki ;)
Następnie pomalowałam tekturki białą farbą akrylową



Po wyschnięciu farby nałożyłam gdzieniegdzie grubą warstwę preparatu Crackle Accents
(możecie użyć tu kleju Magic) .

Następnie obsypałam na miejsca posmarowane Cracle brokatem.
Nadmiar brokatu zsypujemy do pojemniczka.


Po wyschnięciu (może to zająć kilka godzin) przystąpiłam do najprzyjemniejszej części-malowania farbkami akwarelowymi.


Użyłam tu dwóch kolorów farb bo akurat tak pasowało mi do mojej pracy ale oczywiście ilość użytych kolorów jest dowolna. Możecie czekać między schnięciem kolejnych kolorów, a możecie malować od razu. Kolory będą się dobrze łączyć dzięki temu, że na początku użyliśmy farby akrylowej.Farba nie będzie zatem wsiąkać w tekturkę.







10 komentarzy: