*

Kopertówka wg Shiraji. Kursik.

Witam:)
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój sposób na kartkę typu kopertówka:





1. Potrzebujemy kartkę A3 z bloku technicznego, którą docinamy tak aby powstał kwadrat (mi wychodzi bok długości 29,7cm)

2. Kartkę zaginamy na pół z dwóch stron- tak jak pokazuje zdjęcie. następnie wszystkie cztery krawędzie zaginamy do środka i odwracamy kartkę na drugą stronę. Zginamy ją na pół i przekładamy jeden z powstałych trójkącików (klapka kartki)na drugą stronę.
Mamy już gotową bazę koperty, którą należy jeszcze w środku skleić. Kopertę odstawiamy pod ciężkie książki do wyschnięcia .







3. Papier do scrapbookingu docinamy pod wymiar poszczególnych elementów.



Możemy brzegi obszyć dekoracyjnym ściegiem. Jahttp://www.blogger.com/img/blank.gif użyłam papieru 'wycinankowego'. Jest odpowiednio gruby i kartka będzie dzięki temu sztywna. Potrzebujemy również czegoś aby ozdobić klapkę po bokach. Ja użyłam wykrojnika do Big Shota do zrobienia papierowej falbanki, ale równie dobrze sprawdzi się tasiemka z falbanką lub pomponikami.

4. Oklejamy naszą bazę zaczynając od małych trójkącików- boków. Następnie mocujemy brzegi klapki,



sklejając dwa duże trójkąty od klapki razem i naklejając przygotowany element.


Jeżeli to już mamy zrobione, to docinamy jeszcze brzegi falbanki.

5. Odwracamy kartkę i mocujemy po bokach wstążkę, którą będziemy zawiązywać kopertę. Następnie przyklejamy ostatni papierowy element i ponownie kartkę należy zostawić do wyschnięcia.



6 Dekorujemy wg własnego uznania. Ja zrobiłam kartkę z okazji pierwszego roczku dla dziewczynki. Obrazek- to pierwszy pokolorowany przeze mnie stempelek.



Shiraja

1 komentarz: