*

Wizytownik - kurs.



Jako baza posłużyła mi tektura z pudełka- taki mały recykling :)

Wymierzyłam potrzebne mi kawałki papieru (CZERWCOWA NOC), zostawiając margines na zagięcie.

Następnie papier przykleiłam klejem magic.

Czekając aż podeschnie przycięłam kawałek papieru który przykleiłam wewnątrz.

Następnie wycięłam paski papieru, z których zrobiłam kieszonki na wizytówki oraz pasek papieru, który zostanie przyklejony na wewnętrznej stronie wizytownika.








Tak oklejona baza jest już gotowa do ozdabiania według własnego uznania.



Jest to miejsce na Waszą pomysłowość.Ja miałam ochotę na kwiaty- jednak wizytownik ma pełnić rolę funkcjonalną dlatego też postawiłam na elegancję i prostotę.



Rybiooka

3 komentarze:

  1. Rewelacja, bardzo oryginalny pomysł- na pewno skorzystam z tego kursu. I pięknie wykonany wizytownik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu.....fiu.....super pomysł. Będę zgapiać :)

    OdpowiedzUsuń