*

Jak ozdabiać wycinanki? Kursik nr 3.

Wieczorową porą Zuzanka przygotowała dla Państwa kolejny kursik.


Ozdabianie ramki zaczęłam od delikatnego tuszowania - w tym celu można również z powodzeniem użyć tuszu do powiek.



Następnie fragment ramki okleiłam szyfonową wstążeczką na zakładkę, nie żałując kleju Magic. To zadanie dla cierpliwych, dlatego warto wykonać je w ramach wieczornego relaksu, na przykład słuchając przy okazji dobrej muzyki ;)




Po doklejeniu brzegów wstążki na spodnią stronę ramki, przyszedł czas na bardziej kreatywne działania - ja zdecydowałam się na kwiatki, wycięte dziurkaczem listki oraz motylka z wycinanki, którego ozdobiłam za pomocą Peral Makera i brokatu przezroczystego.




Po naklejeniu elementów ozdobnych, wolne miejsca wypełniłam preparatem Glossy Accents. Ostatnim krokiem było dopasowanie do ramki odpowiedniego napisu.



Zachęcamy do dzielenia się naszymi kursikami - poprzez linkowanie ich - na Państwa blogach.

Będzie nam miło, jeżeli podadzą Państwo źródło kursu, gdy zawarte w nim porady zostaną wykorzystane w publikowanych przez Państwa pracach.

1 komentarz: